Gemma Post-Dijkstra

Consultancy & Change

Columns op Gemeente.nu

Hieronder vindt u columns, geschreven door Gemma Post-Dijkstra. Deze gaan over de vier elementen van dienstverlening uit het boek de dienende gemeente: dienend leiderschap, klantcontact, participatie en informatie. Lees haar columns op Gemeente.nu:

08-04-2014 - Bundel van columns: dienende praktijkverhalen
09-12-2013 - Over lean en leiderschap
02-12-2013 - Echte leiders focussen op de (eind)klant
25-11-2013 - Iedereen kan de leider zijn
18-11-2013 - Hoe leiders moeten omgaan met fouten
11-11-2013 - Dienende leider zet medewerkers in schijnwerpers
04-11-2013 - Dienende leiders hoeven slechts richting te geven
28-10-2013 - Dienende gemeente snijdt in vrij besteedbaar budget
08-05-2013 - Medewerkers veranderen pas écht vanuit hun passie
27-02-2013 - Investeer juist nu in dienend leiderschap
09-11-2012 - Gemeenten temperen ambities één-loket-gedachte
23-12-2011 - Meer mennegers alstublieft
07-04-2011 - Gemeente als ingang tot overheid té ambitieus
31-01-2011 - Participatie: een klaagmuur voor dienstverlening
03-12-2010 - Zaai dienstverlening, oogst participatie
04-10-2010 - Dienstverlening: geen innovatie door verwarring